Pilot wycieczek

Logowanie | Dodaj profil

  1. Dzis:24.00 pod apartamentami-idziemy razem w miasto #melanz. Jutro 11.30:wspolne opalanie na dzikiej plazy-zbiorka pod apartamentami. Biore glosnik #HaveFun #sylwiagadomska #grecja #studenttravel @9428

  2. Kochani wezcie ze soba hajs, szafki w aquaparku sa dodatkowo platne #aquapark #havefun #ST #katarzynagrzych #bulgaria #studenttravel @8845

  3. Miski! UV party dzis o 22 w bonkersie, jutro aquapark, zbiorka o 10 pod royalem #havefun #zawszespoko # ST #katarzynagrzych #bulgaria #studenttravel @8832

  4. Dzis ostatni dzien, ostatni plazing, korzystajcie ze slonca i wszystkiego co mozna #havefun. Ploce Beach wyjscie 13:15 spod Villi. 11 obchod #ino_sanmarino #przemyslawkot #czarnogora #studenttravel @6012

  5. Potwierdzajcie swoja obecnosc smsem (nr pokoju i ilosc osob) na numer Gosi jeszcze dzisiaj wieczorem,jutro w autokarze zbierzemy kase :) #gocrazy #havefun #malgorzatakowalewska #wlochy #studenttravel @4868

  6. Jutro rozgrzewka o godz. 9 przy orczyku na 1400 (kolo rezydencji Artuik) - liczymy na Wasza obecnosc! Przewidziane niespodzianki i wlepy #ST #gocrazy #havefun #malgorzatakowalewska #wlochy #studenttravel @4735

  7. Wykwaterowanie w sob. do godz. 10, przypominamy o posprzataniu pokoju-inaczej potraca z kaucji! Wiecej info jutro! Widzimy sie za 2h w recepcji :) #havefun #ST #malgorzatakowalewska #francja #studenttravel @4616

  8. Dzisiaj zdobywamy nowy klub! Nie moze Was zabraknac! Wyjscie o 22.45-prosimy o punktualnosc! piona! #party #havefun #gocrazy #kadraST #malgorzatakowalewska #francja #studenttravel @4609

  9. #jeepedit. 1 gr. godz 11.30 pokoje 1,2,32,34. 2gr.godz. 12. Pokoje 13,26,22. 3gr.godz. 12.30. Pokoje 35,11,6,33. 4gr godz.13 pokoj 4
    #havefun do zobaczenia! ST #sebastianaugustyniak #polska #studenttravel @4403

  10. Dzis o 22.30 rozkrecamy impreze w king size;) jutro o 11 zabiore Was na dzika plaze, spotkanie rowniez pod kimg size;) #havefun #nocjestnasza #studenttravel M. #mariolapolska #grecja #studenttravel @3625

  11. Kalimera!Moja propozycja na dzis: spotkajmy sie o 13.00 pod king size- animacje z nagrodami! Polecam Mariola Polska #havefun #ST #mariolapolska #grecja #studenttravel @3599

  12. Dzis wieczorna modlitwa oraz #b4 o 22.00 pod kosciolem, wezcie swoje alko;) Potem odpalamy rakiete w klubie deep! #havefun #ostrawixa Kadra ST M #mariolapolska #chorwacja #studenttravel @3143

  13. Jutro wyjscie do Aqua Parku o godz. 10.45 spod hotelu Varshawa! #zlotepiaski #havefun #mariolapolska #bulgaria #studenttravel @2816